the night mare..

Ja det blir ju lätt såhär när man har börjat skolan igen och allt, hets hets...
I alla fall, mardrömmen jag pratade om gick såhär:


2 läskiga gubbar knackade på hos oss flera gånger på en vecka och ställde frågor typ. Men de verkade lite skumma, som om det var nåt på G. Sen en kväll så stod jag, mamma och pappa i köket. Då såg vi deras bil stanna utanför vår tomt och gubbarna kom springandes mot dörren. Vår dörr var öppen... döndöndöndööööön....

Jag fattade direkt att det skulle hända nåt! Mamma var dum nog att gå ut till hallen, så jag skrek åt pappa att han skulle springa till mamma och ställa sig framför... Men den ena gubben hade redan tagit tag i mamma och höll på att skaka om henne och skrika "jävla bitch" om och om igen. Då sprang jag fram till mamma och tog tag i gubbens ben och drog...

 


Sen vaknade jag och satte mig hastigt upp, ni vet som de gör i filmer ;)

Jag var helt livrädd och dessvärre kissnödig så jag var tvungen att gå på toa, och den ligger vid hallen :O
Men det gick bra, fast jag var fett skakis för det var så verkligt liksom... "/


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, fy fan hur ska jag sova nu :S

2010-08-31 @ 22:03:27 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback