Jag tål inte när...

...Du säger till mig att ta det lugnt och att jag ska glömma det när jag vet att jag har rätt. Då rinner bägaren över, Du har satt pricken över i:et. Det spelar ingen roll om det handlar om liv eller död, eller om det handlar om vem som kan hålla andan längst eller om någon fuskade. Om jag vet att Du har FEL och jag har RÄTT då ger jag inte upp i första taget. Det är bara den jag är, och inget jag tänker ändra på.. understood ?
Så tänk Dig för nästa gång Du kommer med felargument och försöker "sätta dit" mig. Tro mig, du kommer inte lyckas och jag tänker inte ge mig...

Kommentarer
Postat av: M

haha som typ du och jag och datorn? X) men btw, aa du hade rätt att man inte skulle stänga av.... ;) meeen jag kan oxå ha rätt ibland! fast inte om det. hahah men aa jag fattar vad du menar :)<3

2010-08-21 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback