I'm back!

En jättehärlig löprunda med Agnes i denna afton är nu avklarad. 
-Check på den du! ;)
Fullmåne idag igen och inget håll i magen alls! *wiihoo*
Varför är det alltid så jäkla skönt att springa på kvällen? Jag älskar det verkligen!
När jag kom hem körde jag lite många sit ups och armhävningar. Skönt! Jag måste ju bygga upp lite muskler inför vintern så att jag kan brotta ner Fredrik! Höhöh xD
Nej men skämt-o-sido... Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan krypa till kojs *hahah vad fult* och lyssna på "Everybody's changing" med Keane, jättebra låt btw! :D

Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi ska klå ner honom id lekparken i vinter ^^ HAHA, han ska inte få vinna ;)

2010-08-26 @ 14:51:03 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback