Hey there Delilah

First day of school.... ja det var väl mysigt ;) Schemat var väl sådär (kan inte släppa tanken att vi kommer ha matte efter lunchen på måndagar..) och jaa, det var fett busigt att träffa alla igen. Fast alla var sig lika hehe ;)
13.30 hade jag uppstartssamtal med Ronnie, vi pratade typ om vilket gymnasium jag ska gå i, program, meritpoäng och betygsförväntingar och lite sådant. Ja, what can I say?
  • 285 p (15 p)
  • Väsby / Rudbeck
  • Natur
Efter skolan cyklade jag hem i det stekande vädret (usch..hatar värme) och fredrik hoppade på där bak :) När jag kom hem såg jag att Elin hade ringt som en galning så henne ringde jag på en gång. Hon kom hem till mig och vi kolade på Sex And The City! Jag, mamma, Elin och hennes mamma kanske ska se Sex And The City 2 tillsammans på fredag :)
Efter maten träffade jag kära Agnes på hemköp och vi hade en trevligt liten afton ute, hihi :)
Godnatt<3
Juste, mitt hår var fabulous igårkväll!!!!! :D
Kolla! Fluffy garden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback