Hejsan, länge sen!

Dagen har spenderats med Agnes idag :) Det var riktigt mysigt! Vi kollade på gamla bilder från 2004-2009, bakade en misslyckad sockerkaka med havreflarnssmet, läste FRIDA-tidningar och var ute och sprang. Det var skithärligt att springa! Vädret var helt perfekt, vi sprang vid 22-tiden så det var lite kyligt, väldigt mörkt och vindstilla, perfect säger jag bara! <3
Sen så lyssnade jag ju också på musik vilket gör att man orkar mer och jag brukar faktiskt inte lyssna på musik när jag springer så det var lite different in a good way :)
Igår åkte jag och Marielle in till Skansen för att titta på Allsången. Vi väntade i spöregnet i 6 timmar utan regnkläder, utan kontanter, utan mat och utan varma kläder på en kall träbänk mitt bland massa folk och skrikande ungar...hemskt! Men så går det om man försover sig och inte hinner ta med sig nåt :(
Det var en liten snorunge bakom oss som höll på och skrika på Magnus Uggla hela tiden!
-Jag älskar dig Magnus! You is my fan! (whööt?) 4 sekunder! Bryt reglerna för min skull! Wohooooo!!!
Han kunde liksom aldrig hålla käft! :@
Och det var inge kul att höra Ugglas skämt typ 5 ggr under kvällen, så jäkla töntig och dålig han är.
-Vad är "Dancing Queen" jämfört med "Pissfittor" ? *alla skrattar*
Vad var kul med det egentligen? :S Han är ju bara en snuskig gubbe som inte kan sjunga och ser ut som att han kommer direkt från skogen hur mycket han än gör sig fin! :Ö
I alla fall, Måns och Sarah var jättebra med vi såg typ inget för att det var någon lång ivägen framför oss :( 
Egentligen hade vi ju jättebra platser men men...
På TV:n kom vi med tror jag i alla fall eftersom att vi fick kameran på oss ett antal gånger ;) Synd bara att ingen artist gick förbi oss (precis framför oss) som han väktaren sa att de skulle göra :(
Men de gick nästan inte ut nåt i publiken den här gången som de annars alltid brukar göra men aa..
Eferåt spörtade jag till Donken och köpte en McChicken Jr för att jag var så jävla hungrig! Jag hade en sådan pain i min mage att jag skulle fallit ihop vilken sekund som helst!
Och nu måste jag verkligen sova! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback