Everybody's changing <3

Tjatja! Lunchade med Lucas idag, han var inte riktigt up for it men det var trevligt ändå. Efter det svängde jag upp till skolan och skjutsade ner Samme till hemköp där vi köpte glass :)
Efter det kollade jag på TV (no-lifer jag är) och sen ringde Marielle. Hon kom till mig och vi gjorde typ inget. Jag sminkade mig som ett offer, och lyssnade på lite soundtracks från OTH, mys. En låt som jag tycker är väldigt bra är "Everybody's changing" med Keane. Såg nu idag att bl. annat Taio Cruz har gjort en cover på den! :)
Fett mysigt asså <33
Taio's cover är ganska bra, men orginalet är superbäst! :D
ett tips är att spola fram lite i båda videosarna för den har en liten seg start ;)
<33
Marielle drog hem vid 16-tiden och då for jag ut och sprang intervaller! Jag sprang jättesnabbt en ganska lång bit och sen joggade jag i vanlig takt tills jag hade fått ner pulsen och sen sprang jag jättesnabbt igen osv. Drog på särskilt i uppförsbackarna! :D Härligt! Fast när jag nästan var framme hade jag så mycket håll att jag knappt kunde andas och var typ halvt spyfärdig och förlamad. Det tog en halvtimme innan hållet i magen gick över när jag hade kommit hem?! :O
Yep, nu på kvällen unnade jag mig lite glass ;)
God natt<3 *oj jag nyste nyss* hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback