2 stora väskor

God morgon! Jag är vaken sen länge tillbaka medan Elin sussar i min säng ;) Vi kollade på Sex and the city till 02.00 inatt, men sen var vi tvungna att stänga av eftersom att jag skulle upp tidigt. Men ingen av oss var trött så jag gick imn på youtube sen på mobilen i sängen och satte på ett Kjell-avsnitt! :D Hahaha såå roligt :)
Nu har jag ont i magen, jag åt nyss frukost men jag är ändå hungrig! eller så kanske jag är lite nervös...
Om ca en halvtimme kommer Lovisa och hämtar upp mig. På vägen ska vi äta på Donken... :D
Jag ska försöka uppdatera därborta med mobilen! Hoppas att någon har med sig laptop med internet på lägret!!!
hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-08-02 @ 21:08:55 / URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback