Tisdag

Hejhej!
Kom nyss hem från en brottningsmatch i ägget :Ö
Jag, Sofia, Agnes och Fredrik var på G hem från konfan som vanligt och vi stannade i ägget och klättrade upp där :)
Fett soligt :)
Vi lyssnade på musik och Fredrik lekte spiderman (?) haha :)
Sedan började han med haiiijaaa och slog mig med knytnäven rätt i huvudet :S Gjorde ont.....
Han är en meangirl!
Sen klättrade vi ner och gungade, då höll han på och strippade :Ö Hahaha shit vad vi skrattade!!
Vi var där i typ 2 timmar o snackade och kastade grus och aa fäään :P
Idag sa jag hejdå till marielle, det var sorgligt ;) :(Hon och Melinda åker till Ungern imorgon och kommer hem på måndag...
Nu ska jag äta pannkaka och sedan fixa mitt rum!!!!

Kommentarer
Postat av: annapanna

hej!!!kan inte du lägga ut dom där bilderna på mej och bella my<333333333333333333333333333333

2010-04-14 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback