Tilbake til Sverige!

Hihihihi när jag kom hem stod Jacob på tomten och blåste såpbubblor. När han såg mig fick jag en Bamse-kramis! :'D
Bilresan var skoj :) När vi var i Dalarna fick vi en "sudden urge" att sjunga! Har inte gjort det på en hel vecka! :O
Det var så härligt, vi sjöng med till gamla låtar på radion :)
Saknar redan Trysil!!!!!! Det var så mysigt! Hela gängets sex and city-kvällar, och middagarna och efterrättera och spelkvällarna <333
Och för att inte tala om backarna. Och utsikten! Det var så häftigt och vackert! :') Jag och bladis har haft skitkul, dock var det en grej som förstörde veckan lite, vilket jag inte nämner här...
Det var i alla falla lite sorgligt att åka över norska gränsen tillbaka till Sverige igen, fast också väldigt skönt.
Jag och Agnes ät fett irriterade på norrmän. Norska är wannabe svenska fast med felstaving, typ dyselexi (no offence ) Och så är de typ ett halvår efter Sverige. Typ årets mobil i Norge var förra årets mobil här, och musiken som är inne där är typ bad romance, vääääldigt ny där haha! Och det har börjat med "Norske hollywood-fruer" och Lyxfällan...
Lite gulligt faktiskt...
Nu har jag tons of homework to do, hoppas att jag kan ladda upp bilderna ikväll och kanske en och en annan film (om videofy.me inte laggar!)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Check this ;)

http://victoriaeklund.blogg.se/2010/april/5-tips-till-tjockare-svall.html

2010-04-11 @ 20:43:29 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback