Sunday

Börjar ni bli sömniga? :)
Det är jag i alla fall. Sprang kyrkrundan innan maten. Det gick skitbra för att vara första gången på "säsongen" eller vad man nu ska säga. Nu är jag igång!
Kyrkvarvet eller Kairospåret var 3:e dag sommaren ut, härligt!
Snart är det ju sommaren 10 på Kairo ;)
I alla fall så sprang jag på 22 min! Det tyckte jag var ganska snabbt för att vara otränad :O
Har suttit och filat lite på min tankekarta om Desperate housewives :) Hoppas att den blir bra, imorgon ska jag öva på redovisningen efter skolan eftersom att jag slutar 11.40 !!! :D
Älskar ojämna måndagar <3
Imorgon ska jag hoppa kl. 16.45  :D
Sjukt taggad! Hoppas att jag verkligen får Robin nu då när jag har gått runt och planerat in det... ;)
Nu ska jag läsa "Linas kvällsbok"
God natt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback