Prao, dag 9

Idag var Ulrika från hästgymnasiet i stallet igen! Vi hade skitskoj hela dagen.
Vi mockade, sopade och sedan sopade vi och skurade övervångingen, sadelkamrarna och tvättstugan.
Sedan fikade vi. Efter det kastade vi ner höbalar ner genom hålet. Vi turades om att fånga och lägga i högar :D
-------> l u n c h
Thaisoppa och baguette! (y)
Under lunchen blev jag och Sofie på värsta flamshumöret!!! Jag började garva åt precis allting.
  • Åt didididududu....cdon.com, så mycket, för så lite (på radion) Haha det kom från ingenstans! :Ö
  • Jag tryckte på stop-knappen på mikron och då pep det, så då tryckte jag en massa gånger på den :D
  • Åt kaffemaskinen, har druckit så mycket choklad så jag kan höra bara på maskinens läte vilen dryck som serveras. Choklad- Iiiiiiiiiiiiiieeeeöööööö! psschhh....*tyst en stund*   piiiiiiip!
  • Åt att jag tappade min macka i chokladen hahahah!!!!!
  • Åt att det var en mygga som flög förbi!
  • Åt min berättelse om hur jag började asgarva åt ingenting när jag åt hos hanna första gången... !
  • åt Bonitos smile! :D
  • Tillslut skrattade jag och Sofie så fort någon  sa något, vi skrattade i säkert en timme non-stop! :D
Efter lunchen tog vi in hästarna och sedan ryktade jag Cinnamon. Skrittade fram henne i ridhuset :)
(gammal bild)
15 min senare tog Lena över, hon red ett dressyrpass. När hon var klar skrittade jag av Cinnamon barbacka :)
När jag hoppade upp så sträckte jag nacken, så jag fick typ kramp i den och det gjorde skitont ! :O
Cinnamon är min gulleplutt! Bonito med!
Och shit vad jag kommer sakna Lenas hund Tindra. Jag kunde få henne att bli intresserad av precis vad som helst. Om jag skulle hålla upp ett grässtrå och morra och springa runt lite skulle hon hoppa upp och försöka bita tag in det, sedan skulle jag lägga ifrån mig det och då skulle Tindra göra allt för att få tag i det strået och springa fram till mig för att hon skulle vilja ha en dragkamp! Så söt hon är asså!!!
Älsklingshunden min<33333
Det kändes som att du var min under praotiden, du följde alltid efter en, och ville alltid leka, fick dig t.o.m att hoppa en trippelbarr<3
Tindra, världens snällaste hund :')<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback