Livet är mjukt ;)

Nu sitter jag här vid datan och ska köra igång spotify medan jag städar här i mitt nya rum för fullt!
  • På idrottkliniken tryckte läkaren på mina knän ashårt så att det kändes som att mina ben skulle gå av!
    De ska skriva en remiss, det blir in på mangetröntgen nästa vecka, på cityakuten... Aja nu får jag i alla fall veta vad som är fel.
  • Hos tandläkaren fick jag en ny tandläkare, en kille. Jag berättade om mitt trauma och bla bla bla och då sa tandsköterskan något som gjorde mig glad. 
    -Man tänker inte på dina tänder, annars skulle jag inte frågat vilka tänder de gällde,  och du ska inte gå runt och få en massa komplex över dem. Det ser inte konstigt ut, och jag tror inte att någon av dina vänner har sagt eller frågat något. Tänderna  växer fortfarande och vi kommer göra om dem innan du är 25, utan kostnad :)
She made my day better !
När jag är klar med rummet är det läxorna som gäller.....see yah !<33

Kommentarer
Postat av: M

hm.. va det inte en kille (tandläkaren) som sa det):S haha jag tror inte dom har frágetecken här i Ungern<3

2010-04-15 @ 17:50:21
Postat av: sara

jag skrev ju tandsköterskan (det betyder ju tandtjejen, ifall du inte visste de så är det alltid en tandläkare och en tandsköterska när man är där, så en tjej och en kille :S

2010-04-15 @ 19:29:52 / URL: http://zariiisen.blogg.se/
Postat av: annapanna

du skulle lägga ut bilder på mig och Bella!!!<3333333

2010-04-15 @ 19:50:12
Postat av: M

aha smart ;) :D <3

2010-04-16 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback