Jag är sååå glaad!!!!!!!!

Fan vad glad jag är!
Jag fick Winny på hoppningen idag. Winny (hästen på videona) är som sagt väldigt svår att hoppa, eller rida över huvudtaget. Hon var skitseg i början och jag höll nästan på att ge upp... hon vägrade några gånger..
Efter halva lektionen tänkte jag att nää nu jäklar!!!!!
Det var då min tur att hoppa banan. Jag kämpade och hon blev helt turbo!
Det var så härligt!
Jag hoppade hinder efter hinder och hon stannade inte en enda gång! Jag var så glad så det fanns inte!! :D
Anna, ridläraren,  ropade att hon var så glad att Winny hoppade!
Jag hoppade mer efter det också, och hon stannade inte alls :D
Vart assvettig efteråt, men bubblade av lycka!
Jag hade klarat av de :)
Efter lektionen kom några fram till mig och sa "bra jobbat" och "va fint hon hoppade", guud va glad jag blev.
Anna kom fram till mig också och berömde mig. Hon sa att hon aldrig sett någon hoppa Winny sådär bra!? :D
Det kändes verkligen bra, kan inte sluta sitta och smila !!!!!!!!!! :D
Elina och Erin fotade så när jag får bilderna så kommer jag lägga upp dem på en gång!!!
SARA <3 WINNY !!

Kommentarer
Postat av: ...

Grattis!♥

2010-04-26 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback