Det går segt.

(bilder från bion i måndags med 8:orna)
Hejsan, nu har jag städat och fixat i mitt rum i flera timmar, nu har jag ont i ryggen och det är inte bra asså...
Ikväll har vi lekt tjuv & polis ute, haha det är fett skoj med alla småbarn ;)
Och jag kan inte lägga upp några bilder ännu på bloggen för min USB-sladd är borta.. Den har tagit tillfället i akt och sprungit iväg :(
Men nu måste jag sova, ska till idrottskliniken imorgon bitti kl. 09.00 och sedan till tandläkaren (usch vad läskigt!!) kl. 13.50 så det blir ingen skola imorgon....skönt ! :)
På fredag ska jag springa med Sofia och imorgon blir det kanske friskis & svettis. Det var tamejfan länge sen asså! Fett mysigt :) *drömmer mig bort....*
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback