Bilder från Trysil..

Oh ja! Agnes är king of Norway!
Jag åkte snowboard och det gick super! :D
Hihi :')
Smink i backen... daah! hahha skoja :)
Jag och Agnes trixskidor !  :)
5 min senare....
Är man bäst eller vad! :D
Oj oj oj vad vackert  :')
Gänget :)
Agnes flyger iväg ! :)
Jag & Agnes <3
Här var jag angry man för att det inte var nåt glid alls i snön!!! :@
Vi kom knappt hem!
Agnes gulleplutt ;)
uuuuuhh.... :D
Sscchheeeek! :D
Snö-öken är ordet! :O
Jag, Agnes och Joanna :) Vi hade väldigt skoj under veckan.
Kollade på New Moon på vårt rum, mysade framför sex and the city och flummade runt :D saknar.....
:)<3
jag sprutade snö på agnes kamera :) hihi vad busigt ;)
Vilken utsikt va ? <33
Två trötta men glada norrmän påväg tillbaka till älskade Sweden :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback