Turkiet dag 7

Tjaah!
Skriver om igår nu...
Vi var tvugna att checka ut ur rummet innan kl 12.00 på dagen, och bussen skulle gå kl 20.45 på kvällen haha! Så vi köpte ett annat hotellrum att ha i 3 timmar till :)
Sen gick vi till stranden och jag o mamma hittade aaaaassssmå snäckor och då pratar jag om 3 mm stora kanske! :D
Sen gick vi in och duschade  :D
Efter de satt vi typ i receptionen en stund men sen gick vi och köpte glass..gott! När den var uppäten gick jag o mamma och köpte present till marre, för hon har ju ppaaaartyyy idag! :D
Efter en lång stund vare middag, och de åskade som vanligt haha!  feeett moosiigt.. ;)<3
Sen tog vi typ bussen till flygplatsen som tog 1 h 45 min....gaaaah!
Väl i planet höll vi på att frysa ihjäl, vi satt ju där i shorts lixom :'( Det var typ -250 grader utanför planet...
Det tog 3 h 30 min att flyga. Sen när vi kom ut utanför flygplatsen fick vi värsta chocken!! Det är ju iskallt här i Sverige! :( Det kom rök ur munnen när vi andades :( Så ska det va på vintern!
Aja alla bilder och de kmr dröja några dagar för jag är fetatrött! Men nu ska jag fixa men till the party!
Har saknat alla mest!<3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback