Turkiet dag 5

Tjatja :D
Imorse var jag riktigt trott! Fast jag hade inte vaknat av tuppen iaf :)
Sen efter frukosten nar vi badade vagade jacob for forsta gangen bada i den stora djupa poolen med oss! Han va sa sooot som vanligt dara.. ;)  Jag fick typ massa klor elr nat i ogat sa jag ar typ halvt blind :( Hoppas det gar over till imorrn..Nar jag badat en stund satte jag citron bara i haret langst upp :) Nu ar de ganska blekt :D
Sen kollade jag pa typ disney channel och pa tyra banks show och top model hela dagen tills vi gick till middan, efter maten var det bamse show, det tyckte jacob var jattekul! :D Imorrn ska vi aka ut med en stor bat och bada i havet, fett naaajs :D<333333
Nu ska mamma och jag se pa showen hoppas jag...
pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Fia

Sen kommer du hem på Lördag woho, se till och vara brun, haha

2009-09-10 @ 20:16:24 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback