Turkiet dag 3

Det ær galet hær nere i turkiet!!
Det ær wannabe florida, de blixtrar øverallt! Scary.. :S
Imorse spøregnade de, och vågorna var hur stora som helst! Vi såg till och med en tornardo! :D
Jag o mamma tog en "dolmus" (=en liten buss som man vinkar till från vægen, som en stor taxi) till konakli, 6 km från hotellet :) Dom i affærerna var helt på! Jag køpte en pradavæska och ett svampbob-linne och ett Ed Hardy-linne :D
Sen åkte vi hem och badade i dom apstora vågorna!!!
Jag simmade jættelångt ut och sen drog vågorna mej jættelånngt ut, det var jættestrømt och jag fick jættemånga kallsupar :( Det va helt sjukt stora vågor asså!
Hoppas inte datorerna førstørs av åskan nu bara...nu ska mamma ha datan och jag måste verkligen gå før jag håller på att kissa på mej haha!
pusssssss

Kommentarer
Postat av: Fia

hoppas du har det bra...vi saknar dig <3

2009-09-08 @ 21:27:14 / URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: elin

Köp nåt till mig ditt snåla faan !:D<33

2009-09-10 @ 14:39:10 / URL: http://sveriges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback