Turkiet dag 2

herreguuud! vagorna ar jakligt stora har nere i turkiet!! vi har det najsigast har :)
Jag sov hela natten inatt, skitskont, jag horde bara tuppen EN gang ;)
Vi gick till frukosten och sen gick vi ner till havet och jag maste bara saga att det ar verkligen surfvagor! Rod flagg hela dagen nastan, men vi badade enda :D Jag kopte en cool luftmadrass med typ hal eller ror i somman kan ha fotterna i sa man kommer upp snabbt pa den innan en vag! Jag lag lixom pa madrassen med huvudet mot stranden och vagen kom bakom mej och nar jag akte pa vagen sa stallde jag mej halvt upp och surfade!!! jatteroligt!
Sen badade vi i poolen typ resten av dagen och sen duschade vi o gick till middagen. Det vart sjalvklart keeeeeebabbbbbb... ;)<3333
Aja men bajs pa er alla dar hema for vadret har e baaaaaaaastttt!!!!!<3333


Kommentarer
Postat av: Anneskutt :-D

Heej sara :-D nu går vi i skogen det är jobbigt :( och jag vill inte fiska :P men den som får mest fisk får ett pris :-D men nu orkar jag inte skriva mer :P hejdå pusspuss<3

2009-09-08 @ 08:58:32
Postat av: elin

Köp nåt till mig ditt snåla faan !:D<33

2009-09-10 @ 14:38:34 / URL: http://sveriges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback