Turkiet dag 1

tjohooo!
Vi kom till hotellet kl 01.30 turkisk tid o vi va astrotta!! Sen skulle vi sova och jag somnade typ 05.30 bara for att nan jakla tupp gal heeeela natten!!!!!!!!!!!
Sen pa morgonen kunde vi knappt ga upp ur sangen for att ga till frukosten..
Jag at fruktyoughurt med chokladflingor....feeeett najs! Sen badade vi typ heeela dagen i den stora och tyvarr salta poolen :)
Sen at vi lunch pa hotellrummet, pasta.. Efter de gick vi ner till havet och vagorna var enorma!!! och vattnet var oxa varmt :) Nar vi badat klart va jag helt slut sa jag somnade i nan timme, sen sminkade jag mej och drog till buffen. Mmmums! Coco the clown upptradde som vanligt haha! xD
Sen at jag efterratt mums, och efter de gick jag o shoppade lite armband pa marnaden har pa pascha bay :D
Men nu maste jag dra, ses<33333


Kommentarer
Postat av: Marielle

haha, kan du nt skriva åäö elr? XD jag vart precis klar med franska revolutionen:D:D:D:D:D <333333

2009-09-06 @ 21:07:32
Postat av: elin

Köp nåt till mig ditt snåla faan !:D<33

2009-09-10 @ 14:36:56 / URL: http://sveriges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback