Söndag ♥

Hejhej!
Nu är jag ba sååå trött! Jag somnade ju typ 04.30 och gick upp 10.30......
Lunchen med agge, sanna o marre va väldigt trevlig :)
Vi åt tortillas med qornfärs (stavning?!) ASgott! Mycket godare än med köttfärs, måste få the recepy! :P
Sen till efterätt åt vi " Classic mississippi *nånting* paj"  Den smakade som chokladkola man brukar äta till jul! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............
Det var typ som ett pajskal som smakade choklad och sen var de nån kladdig chokladgrej i och sen massvis med grädde och sen chokladflisor på toppen! :D Den var MÄKTIG MOHAHAHHAHAHAHA! skoja
Agnes o sanna drog typ vid 16.30 men jag stannade till 19.00. Vi kollade på brörn gustafsson-ett livsverk :) Den är så najsig som de bara kan bli! Sen kollade vi på old home made movies ;) Aahh älskar lergubbarna!<33333333
Ska sova nuuuuu......juste!
Glömde berätta att i Turkiet blev min mobil nerdränkt av saltvatten så den har inte funkat på mer än en halv vecka så alla som skickat sms sen dess vet nu vrf jag inte har svarat :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback