godnatt ;)

hallojs,
det var faktiskt ganska kul på teorin idag, vi fick veta massor om foder och sånt, sen skulle vi göra typ en foderstatus, jag o hannah gjorde en åt elektron bbebisen<3
Igår gick jag och Sofia på danspasset. Det var väldigt kul som vanligt och
ikväll cyklade jag på motionscykel i 25 min, de va svettit haha! Och imorrn efter skolan ska jag typ springa spåret 2 varv också, jag måste verkligen komma igång med min träning nu, det är på tiden efter alla efterrätter nere i turkiet oh yeah.. ;)<3
Imorrn är det lunch och sen håltimme på idrotten, och efter de är det typ 1 timmes rast innan kemin så jag ska vara hemma mellan 11.35-14.15, woooohoooooooow! :D
godnatt alla pussgurkorrrr ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback