Fredag

Hejhej, skolan idag var väl som vanligt, fast idrotten var bäst :) Vi hade teori, där vi pratade om orientering :)
Snart är de ju nattorientering och jag o marielle ska vara på det tror jag, vi äger på sånt vettuh ;D Fett kul det ska bli!
Sen snart kommer ju alla proven, nu i oktober, och skolfotograferingen får man ju inte glömma :) missade förra you know :/
Idag va jag i centrum med Sofia o Marielle. Jag köpte en kofta och en bläckpenna som man kan skriva med och sen sudda :D coooooligt
Och imorrn äre ridning, markarbete på yoker tror jah....:/ Och sen ska jag nog springa efter de...prutt.
Och på söndag ska jag o mammiii till centrum igen :D
Asså sorry att jag inte lägger ut några bilder men jag har ingen mobilkamera just nu, jag kanske aldrig skrev de förut men i Turkiet så sköljdes min mobil av, av en jättevåg :O Så den är såååååå paj :/ eller jag berättade nog de förut, aja..Så jag har annelies gamla numera och den har ingen kamera...men ska så snart jag hittar en jag vill ha ska jag ju skaffa den oxå :D
haha en väldigt fräsig bild om jag får säga de själv, haha nej nu skojar jag bara ;D en väldigt drivig bild från agges party all night lång ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback