Tisdag

hej bloggen!
Idag va de en lång dag..
dagen började med mentorstid bredvid marre, sedan engelska. Och imorse tänkte jag att vi säkert skulle få byta platser på eng och att jag skulle få sitta bredvid bästa marre och så fick jag de! :D
Sedan matte, bredvid marre, och sedan hade vi NO, men inte med wille the snille utan vikarien wannabe axel, hehe :)
Och självklart satt jag bredvid mariboolie<33
Och sen äntligen lunch! Min brorsas kompisar hade tagit med sig kanel-och socker i en kryddburk och hade de i filen med flingor, usch! :S
Efter lunchen var de SO, och jag o marielle kämpade för att få bort andré o david från våra platser men de gick ingen vidare så vi fick sitta längre fram i klassrummet :(
Efter de var de spanska, med mini :D Vi jobbade med lite papper...
Några viktiga fraser:
  • Rosanna es un vagabundo podrido. - Rosanna är en rutten luffare.
  • Annelie es un plátano azul. - Annelie är en blå banan.
  • Agnes come gobios rosados. - Agnes äter rosa mörtar.
  • Marielle le gusta dorme al lado de popas grandes. - Marielle gillar att sova bredvid stora bajskorvar.
  • Sofia tiene chocolate debajo su almohada. - Sofia har choklad under hennes kudde.
Hoppas ni har lärt ert något viktigt! :D
Sen var de svenska och de va tråkigt :(
Men sen va de konfa! :D fett med najs  :D Vi fick glass och maränger i början, sen skulle vi kolla på film, prinsen av egypten, kollade inte så värst mkt på den, men hade väldigt kul med melinda, rorro, linus, sofia och fredrik!
Och med fanny o julia innan dom drog :(
Och sofia hittade min skåpnyckel i soffan där som vart borta i 2 veckor! fett lycklig! :D
Men de roligaste va ändå en låt på filmen där dom sjöng "Vi spelar mot de bästa, vi spelar mot de bästa nu!"
Så jäkla mkt vi garvade! :D
Spola fram till 1 min 40 s, man dör av garv! :D
srry för långt inlägg men ibland behövas de!

Kommentarer
Postat av: Fia

åhh, choklad :)

2009-10-21 @ 19:34:54 / URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: eantonia

hihi, den filmen har jag på VHS :D

hihi, sången är ju sjukt rolig:D

2009-10-21 @ 20:28:07 / URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: eantonia

hihi, den filmen har jag på VHS :D

hihi, sången är ju sjukt rolig:D

2009-10-21 @ 20:28:11 / URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: M

hahah aa tack för den fina frasen om mig ;P <3

2009-10-21 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback