plugg, plugg, plugg...

aloha! hehe
Idag vaknade jag assent och när jag stod med fettigt hår, osminkad och inte ätit frulle när kl var 07.45 sa mamma:
-Du vet väl att det är kompisfotografering idag?
jag ba "shieet!"
Så jag tvättade håret och sminkade mig och sen cyklade jag iväg 08.07 typ haha fett buusiigt ;) men jag hann i tid eftersom marianne alltid är sen mohahaha xD
Vi blev fotade på eftermiddagen vid typ 14.30 :) Det va asnajs, vi garvade assmycket på kortet thihi<3
Imorrn är det engelskaprov wiiiiiooooh :D Hoppas det går najs :ö<33
Juste, idag vart jag asledsen för att jag fick reda på att elektron, min älskade sköthäst var död, men sen visade det sej att han inte va de, för nån hade missuppfattat nåt, så då vart jag väldigt lättat :) skräm inte upp mej sådär malin!
Och nu har jag blivit förskyld oxå, vem e den skyldige? *mystisk röst*... min näsa rinner :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback