Onsdag

hallåjsan<3
Gjorde nästan klart bild-provet idag i skolan. Och på idrotten spelade vi tjejer basket. Jag måste ju bara säga att jag verkligen gillar basket, typ den ENDA bollsporten man äger på hehe ;) Imorrn ska jag, annelie, agnes, mini, rorro, lawin (och marre tror jag) till ungdomsmottagningen i centrum kl. 11.00 så vi missar hk:n vilket inte är något man gråter över att missa haha xD Sen ska vi äta på subway, tänk vad många superba saker som händer jaoouii<3
Jag börjar få lite långt / slitet hår nu tycker jag, men det gillar jag, ingen kan tvinga mig att klippa mej! mohahahahaahahaa! Men jag har typ 10 cm utväxt vilket är lite grows så jag ska färga/ tona/ slinga men jag vet inte vilket av dom :S hjälp?!

Kommentarer
Postat av: agnes

svar: aa du är ju skit snygg på bildrna:D<3

2009-10-15 @ 18:03:46 / URL: http://orstamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback