omg, vad e de jag hör?

benjamin simmade i isaks armhåla? :O nej jag skojar :D nej de gör jag inte för han gjorde de ;) benny = helskön snubbe!
Jag, melinda, simon, isak, benjamin, klinga o robban va modeller för de nya gymnasiet i väsby idag! :D
Jag åkte t centrum 08.45 och vi samlades vid väsbyskolan 09.00. Vi blev intervjuade av en kille och sen fotades vi utomhus. De tog lite gruppfoton, när vi hade böcker o basketbollar i händerna och satt vid borden och bänkarna :D Det va askul!
Sen tog dom ensambilder :D De kändes fett coolt att stå där framför kameran...och sen blev man ju jätteglad när dom sa att bilderna blev jättebra! ;P Sen skulle vi spela lite basket medan vi väntade på dem och då tog dom tydligen kort när vi spelade! :D Efteråt käkade jag o simon på subway o sen va hela ligan inne på game och tråkade oss i centrum, medan jag väntade på att mamma skull lämna tbx en bok till biblan :) Sen kollade jag på tv resten av dagen, fast vid 16.30 sprang jag kyrkvarvet baklänges och de gick jättebra! Jag fick ingen håll alls!
Har jag berättat att under den senaste veckan har de vart lyckodag-otursdag-lyckodag-otursdag osv.
Och jag skojar INTE..
söndag-danspasset, man fick ta gratis chokladdrycker
måndag- glömde klubba, no-böckerna, en teckning, gympakläder, mobilen..
tisdag-en grej på matten, inställd taekwando-lektion så jag kunde rida istället, hittade chokladdryck hemma :) askul på konfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onsdag-grejen på matten raderas, ingen kunde följa med mej till danspasset.. :(
torsdag-lollo hade lektion för mej på fimpen o de gick asbra! de va ett jättebra slut mellan mej o fimpen :D Jag red utan hjälm o travade liggandes och i damsadel och de va jättekul! :D
fredag-jag råkade äta för mycket efterrätt hos fredrik :(
lördag-gick bra på ridningen, lördagsgodis
söndag-spelade squash och de gick inge bra, hon på service-disken va otrevlig oxå
måndag-modelljobb, gick bra att springa :D

Kommentarer
Postat av: M

du ba man ska inte vara modell?? nu skrev du ju att du va modell ;P men eh... vi skulle inte ha taekwando-lektion i tisdas det va förra veckan... :)

2009-10-27 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback