mitt hår är tablettigt!

Hejhej, jag o marielle kolalde på 3 st avsnitt oth! :O Sen gick vi ut med jacob en stund. Efter de åt jag middag och sedan gick vi hem till marielle. Vi skulle nämligen till friskis. Och gissa vem som ställer sig och lockar håret med plattång 10 min innan?! Jo sara ;O Så när jag hunnit få till värsta lockarna på ena sidan så skulle vi åka! Så jag tog massa hårspray (vet verkligen inte varför!) :S Så jag åkte med hälften lockigt och hälften rakt haha! pinsamt :D
Och lockarna sitter fortfarande i! Och wiiiiiiieh, marre ska sova här inatt, mohahahah äger sönder ;D<33
Imorrn ska jag klippa håret kl 13.00 på limage :) Och elin ska med. Ska klippa topparna och kanske lugg! :D
-Vad tycker ni om det? ;p<3
god kväll haha tablett!

Kommentarer
Postat av: melinda

Grymt om du skulle klippa lugg, tror du skulle passa i det skitbra ! Skicka bild, eller lägg upp på bloggen när du klippt dig. Puss.

2009-10-30 @ 20:47:20 / URL: http://enmelinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback