Diagnos; glömsk!

love my hair<3
fast utväxten är euwh :S
herregud, mitt minne blir bara värre och värre!
det jag kom ihåg imorse:
  • ta på mig kläder
  • äta
  • sminka mig
  • borsta tänderna
  • ta med mig min vaccinationslapp
det jag inte komm ihåg imorse:
  • min mobil (jätteviktig!)
  • mina NO-böcker
  • min bild till redovisningen
  • min klubba
  • mina gympakläder
Jag måste säga tack till mina vänner som står ut med mej......glömmer nycklarna , får vänta på mig och allt!
älskar er<3333333333333333
Nu har anna och einar kommit, och vi ska ha kulkul :D<3 puss på dom ;P

Kommentarer
Postat av: Fia

Klubban var väll viktigast, hehe ;D

2009-10-16 @ 18:39:52 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback