damp på hög nivå!

hejhej bloggen!
Imorse städade jag rummet och sen kollade jag på min älskade one tree hill-box jag inte kan leva utan<3333
Sen åt jag lunch och sen ut på äventyr med lilla jacob :) När jag kom hem bakade jag kakor, slurp!
Samuel o Lucas har vart pain in the ass heela dagen idag!! Så när kl va typ 17.30 orkade jag inte va hemma mer så jag o annelie gick på promenad, kyrkvarvet, och sen gick vi in på hk för hon hade hört att de va 5 munkar för 15 kr där så självklart skulle hon ha de.... hehe ;P
Där träffade vi fanny o julia och pratade lite me dom :) Sen kom agnes och vi gick typ till nån bergslätt utanför ägget, och sen kom mamma o hämtade mej :D Och nu börjar desperate housewives om 3 min!!!!!!!!!!!!!!!!!     så bajbaj ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback