Tisdag = desperate housewives day!

hejsan, idag var det vanlig skoldag fram till kl. 12.00, innan det var det engelskaprov, och det var jättelätt! :D
Kl. 12.00 kom hemvärnet och vi fick bära varandra på bår och gå efter nån hund i skogen  :S
Sen slutade vi 14.00. Då gick jag o annelie hem till rosan o kollade på tecknat, sen gick vi till pizza express. Efter det gick vi till konfan :D.
Vi hade Anders Rune som ledare idag :) Och nu kan jag "Vår fader" och "Trosbekännelsen" utantill!!! :D cooling ;)
Sen gick jag me fredrik hem ;P
Och nu sitter jag o pratar me koffe på msn, haha han e en rolig prick :D
Hihi sanna måste nog vara den gulligaste som finns!!<3
Det fanns inga platser lediga i matsalen så vi stod och åt vid ett högt bord, men sanna tog en låg stol och satte sig, haha söötnos<333 älskar dej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback