sprutor och HAHAHAHAH XD

jag har asont i armen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It feels like I'm f****ng paralysed! :'(
De gjorde inte så ont att ta sprutan men sen efteråt så fick jag en obehaglig känsla som fortfarande sitter i! De känns som att armen ska gå sönder för minsta lilla beröring!! :'( Och jag kan knappt röra den så mkt...
Idag på hemkunskapen fick vi tbx provet:
56/ 74 p
DAGENS SKÄMT!
Sen lagade jag, Sofia o Axel köttsoppa med ostscones :D
Men axel gjorde typ inget, han hackade potatisen utan skärbräda med en hand?! :S Sen skulle han diska och efter typ 10 min så slutade han?
Sara -Eh vad gör du? :S
Axel -Jag orkar inte diska mer..!
Sofia -Varför står det inget i diskstället? Har du inte diskat något?!
Axel -Jo.
Sofia -Men var är det då?
Axel -I diskhon.
Sara -Eh hallå, så du diskade en sak på 10 min och sen la du tillbaka den i diskvattnet med de smutsiga grejerna?!?!!!!
Axel -Ja? *fett sur röst*
Efter att han har gått...
Elena- *skrattar*
Sara- vad tänkte han med? *skrattar i full fart*
Marielle, Sofia- *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA :)

2009-11-06 @ 17:19:49 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback