söndag

Imorse vaknade vi kl 09.20?! OMG! Vi brukar ju alltid gå upp typ 12.00 hos ankan :) När vi vi vaknat kollade vi på typ halva pirates of the caribien, för skivan började lagga efter ett tag :/
Sen lånade jag o rorro ankans smink och vi lyssnade på musik typ hur länge som helst! Sen gick jag hem kl 13.00 typ :)
Då åkte jag o mamma och handlade mat, och sedan åkte vi till centrum för att lämna tillbaka en tröja :) När vi kom hem bakade vi pepparkakor :D
Det var fett mysigt att baka, fast jag råkade äta lite för mycket deg...ehm...haha xD
Medan jag bakade åkte mamma och samuel för att hämta pappa och Jacob på Arlanda, de kom hem från kära Boden.....saknar mormor & morfar och farmor & farfar..... :D<33
Och nu är det fight i fam. igen :/ jag ont i huvudet, ska fråga efter alvedon typ....
god kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback