närfräscht ;)

kom hem från friskis för 2 timmar sen :)
Jag tränade med Sofia och det var väligt skojsigt! Hon, ledaren höll på med oss under passet och blinkade åt vårt håll, eller som Sofia kallar det.....
-Jaaa, hon var ju, jah vad ska man säga.....NÄRFRÄÄÄÄÄSCH!!! :D
haha när hon sa det förut för några månader sen höll jag på att garva på mej! hihi vad busigt ;)
Idag red bl a Agnes, Fanny o Julia på sättra med idrottlyftet :D
Fett busigt! Jag, marre, annelie, melinda, rorro, sofia, jenny, hanna och emma bl a ska rida nästa torsdag, fett kuuuul! *LÄNGTAR* xD dreggel.....skämt åsido ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA, när fräsch tycker jag var ett fint ord, hihi :)

2009-11-25 @ 21:49:59 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback