måndag

hejhej :D
idag städade jag o elina mitt rum och möblerade om, det tog 3 timmar!!!!??? :O
fint ? :) (våga inte säga annat!!!!)
erkänn att jag bäddar fint! :D
woho! :D                       inte stöjigt på skrivbordet längre! :D
STORT TACK TILL ELINA!!<3
fett jobbigt de va! och elina ba sa att jag skulle slänga allting, ja ba:
-Nej! Den gjorde jag på dagis! :O
-Nej! Det är vårt teatermanus från 4:an!
-Nej! Det har Lotta ritat och skrivit! :O
haha inte lätt att släppa taget asså :/
skolfotona kom idag också :) fast jag vart inget bra på varken ensamfotot eller klassfotot.
(bild kommer senare...)
Fast jag tyckte att kompisfotot vart väldigt bra på alla tre! :D
Veckans planer:
  • Mån- möblera om
  • Tis- konfirmation, träna
  • Ons- friskis, danspasset
  • Tor- YEEEES!!! RIDNING MED KLASSEN PÅ SÄTTRA!!!!! :D FEEETT MED GLAD!
  • Fre- va me kompisar, ELLER så var det nåt jag skulle göra ? :S inte säker :)
  • Lör- RIDNING! obs. ny månadshäst :) middag hos mammas kompis Lena, elr ev. hemmakväll                   TA HÅL I ÖRONEN!! :D
  • Sön- KM i skötning på sättra, på Roxette :D
Godnatt alla sömntutor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback