hemma!

hej!
Det har varit jätteroligt uppe på i sätra brunn :D
det har vart fullt upp så jag har inte hunnit blogga någonting! :O
Fast vi har haft många religion-lektioner, men det var kul! :) och vi har busat jättemycket!!! :D saknar alla redan!!!
nu ska jag tvinga agnes att skicka bilderna nu, på en gång och med det samma! ;O
sen ska jag självklart lägga upp dom här!
Ord som säger hur kul vi haft:
  • POLLY!
  • kudde som väger 1 ton
  • ochtab (stavning)
  • fanny & julia
  • filmen på fredrik när han sjöng "bä bä vita lamm"under vårt täcke!
  • buuuuus
  • bussresa
  • jiiiiiihaaaaaaah
  • camicaseeee
  • chip bong!
  • ormia
  • när julia tog på sej fredriks kallingar
Jag kan fortsätta hela natten för vi hade såååååååååå roligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi :D

2009-11-17 @ 07:25:24 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback