fredag

hejsan, just nu har jag damp på min lillebror!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han håller på och retas hela tiden, och så fort man blir arg fortsätter han!!!!!!!! :@ och när jag blir arg börjar mamma bli arg på mej och det slutar med att jag måste gå upp på mitt rum! :@ inte mitt fel att han e en bajskorv.....?
Idag på morgonen på svenskan fortsatte vi att läsa "populär musik från vittula", och den är sämst! Sen var det språk, och alla blev typ utslängda från spanskan som vanligt :S
På SO:n skrev jag, sanna o malin om Marocko och Madagaskar i Afrika.....och ritade flaggorna :) Sen lunch i typ 40 min, det var pannkakor! :D fast som vanligt var nånting slut, denna gång sylten, så vi fick pannkakor med socker :S
Sedan på gympan hade vi praktikanter som körde lite wannabe friskis, dock är friskis & svettis så mycket bättre! :P
Efter det, håltimme, o sen på fysiken gjorde jag o annelie nån slags varmluftsballong :S den funkade iaf inte :/
Sen gick jag, sofia o marre hem :D
Snart ska jag äta tortillas och sen gå hem till elin o myysa, tjejkväll för fäään :D<3333

Kommentarer
Postat av: M

pankakor och socker e ju kanon :D (y)<333

2009-11-27 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback