Thihi...^^

Idag på svenskan skrev jag en uppsats på 4 sidor!! Den handlade om klassresan, för man skulle skriva om "en upplevelse".....höhöh bajs men iaf :D
På no:n idag skulle vi skriva om ett speciellt däggdjur. Jag e ju så tråkig så jag skriver om hästar...haha:D jag får ju verkligen lära mej nåt nytt! not! 

Juste matte-prov vare udag då och de gick skitbra! :D mkt enklare än förra provet! XD men nu hinner jag inte skriva nåt mer för jag ska dra till agnes ;P

och om jag svarar segt på sms så e de för att min mobils upp-knapp, välj-knapp och tillbaka-knapp e trasiga så jag har min gamla nokia :'(  mellanslag e på ett helt annat ställe så jag tryckerfel heela tiden!!
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback