Tävling'

Hejsan
Just nu mår jag skit.. har mått illa heela dagen och jag börjar bli trött på de nu..
Imorse gick jag upp kl. 07.00 för jag skulle göra mej i ordning till tävlingen :P
Jag köpte vita ridbyxor och handskar igår så det va jag väldigt glad över :D
Annelie följde me mej. När jag kom till stallet stod lollo och borstade bella..:(  (jag skulle tävla bella)
Efter ett tag gick vi ner till ridhuset för att bygga banan. Det va 7 hinder sammanlagt! Jag lärde mej banan tsm me annelie, sara o lovisa :D Sen fick jag skynda mej för att hinna sadla o tränsa för jag skulle börja rida fram :P
Carola va sen så jag fick bara värma upp i en kvart...:( vi värmde upp i skritt, trav o galopp och sen hoppade vi några hinder...
Sen va jag o sara tvugna att gå ner till ridhuset. Där skrittade vi runt lite och väntade...Jag skulle starta först!!!
När dom sa mitt namn gick jag in och började trava på en volt :D Sen sa dom:
-Sara på Bellamy, varsågod och rid!
Jag typ dog för jag hade glömt heela banan!!!!
Jag red runt ett halvt varv i ridhuset och fattade galopp och siktade mot hindret.......vi hoppade hinder efter hinder men på femte hindret rev hon!! :(
Nästan alla hade problem med det där hindret....asså jag kollade efteråt på de andra ekipagen...
Resetn av banan gick bra men jag blev ganska besviken....:( Så om han hade hoppat 5 cm högre hade jag klarat banan o fått rosett..:(
men jaja vad ska man göra nu lixom :P
Elinas mamma tog kort så kanske lägger upp bilderna imorrn pusss<333

Kommentarer
Postat av: sara

oj råkade skriva "men om han hade hoppat 5 cm högre..." men bella e ju en tjej XD

2009-05-03 @ 17:03:55 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback