prov imorrn! :D

hejhej
imorrn e de matte-prov.. jag tkr faktikst att de e ganska kul med prov, man behöver ju inte direkt lära sej n¨t, de e bara o sitta o skriva nåt ;P

Jag har trååååkk!!!!!!!!!!!
Hittade den här tama kissen i skogen på bilden idag :D

Juste, igår på hemkunskapen skulle jag o annelie gå till coop vid stationen. Vi skulle jämföra priserna på vanliga varor oc ekologiska.... fett tråkigt!!! dom tyckte de va viktigt att kunna men vem kunde inte de från början?!

Haha, jag sprang igår!!!!!! :D 4 km as usuall XD

hihi it's raining ;P

Va i stallet igår, kollade när anna red, de gick inte direkt bra för dom flesta!! alla bara klagade på att deras häst inte gick framåt men de va ju för att dom inte skänklade, smarta ungar asså!? inte anna då...hon red bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback