Oscar åkte ambulans!?

Idag vare vandring till kairo. Jag o annelie hade planerat att gå men sen kom alla andra...
Annelie tog me sin hund nemi och vi hade jättetrevligt :D
Sen när vi kom tillbaka åt vi lunch :D Ost- och skinksås med pasta....mm... en av skolans bästa! :P
Sen skulle vi ha 10-kamp men Oscar i min klass hade fått en boll i nacken typ och fick jätteont. Han fick ligga i en soffa utanför matsalen och nån ringde efter ambulansen. Alla ba stod o stirra när han spändes fast på båren, vilket tog typ 20 min. Jag ba stackars han!! När dom bar ut han så flinade han...:) Han tyckte väl att det va lite kul att bli buren sådär ;)
Sen hade vi 10-kamp i alla fall?! Aja vi gicm runt till olika stationer. Jag va med Sofia, Jenny, David o Robin..
Det gick ganska dåligt och man ba längtade efter helgen...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback