Muffinsfabriken ;)<33

Vaknade imorse typ kl 09.30 (de e tidigt!!) hos agnes;D
Vi lag kvar i typ tusen ar men sen gick vi upp och at frulle ;P 
Jag drog hem vid kl 12 for vi skulle till stan, jag, marielle, annelie o agnes!!!!! till muffinsfabriken!
det e ingen fabrik men cafeet heter sa....
Dar finns varldens godaste och storsta muffins!!!! ;D
vi akte me taget till t-centralen och tog sen tuben till skanstull? (a)
sen, lag mf bara 200 meter darifran.... tredje gangen jag o marielle e dar!
vi bestallde muffins, jag tog en med lyxchoklad!!!!!!
vi at ute och en massa faglar bara kom och flog pa oss!? vi vart jatteradda och marielle bara skrek nar en fagel kom jattenara! hihi ;) nar vi atit klart sa gick vi i lite affarer, jag kopte en pensel till haret for jag o mina kompisar ska bleka haret me citron i sommar, lovar det funkar!!!! XD
men nu orkar jag inte skriva mer, marielle och jag ska spela sallskapsspel! XD pussssss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback