Friidrottsdag!

Idag vare ju friidrottsdag :D Jag o jenny åkte bil och vi såg sofia o fredrik från bilen när dom cyklade i spöregnet hela vägen, haha stackare :P
Första grenen va höjdhopp och så länge jag hoppar 1,10 så vet jag att jag inte har blivit helt sämst. Hoppade näst högst tjejerna i klassen (a)
Sen vare längdhopp och där blev resultatet 2, 80 m, ja vet ;) helt sämst....mitt förra rekord va 3,45 m så jag vet inte vad som hänt ?! Alla ba tog av sej skorna och hoppade och sprang med strumpor i spöregnet så fötterna va inte direkt fräscha.....o fråga inte mej vrf dom gjorde så men sanna vet jag hade foppa så de skulle inte vart så kul..:/
Sista grenen before lunch va 60 m. Jag ville springa mot tobbe, som e lugnt snabbast i klassen för då tar man i mer och får bättre resultat, jag fick 9,99 s och de e jag nöjd med! xD
Till lunch blev de pastasallad me köttbullar...mm...;P
Efter lunch skulle vi stöta kula :) jag stötte 5,50 m som e mitt rekord, tror jag ;)<3 jag e ju stark?! XD
Sen vare häcklöpning och jag sprang första gången med sara. Jag fick 12,78 s men de räknades inte för att min springkompis saras tidtagare tog fel tid på henne?! fett orättvist!!! fredrik, som tog tid på mej, tog rätt tid på mej men bara för att saras tidtagare gjorde fel så fick vi springa om och då skulle de såklart bli sämre gången efter...:'(
Mitt slutliga resultat blev 13,34 s...
Sista grenen för dagen va 600m. Jag gjorde the old fashion mistake! Jag sprang ganska snabbt i början och sen blev jag jättetrött....men stannade inte.....fick en placering på 8:e plats av två klassers tjejer :D sprang på 2 min 56 s..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback