Frågor och svar ;)<3

Gillar du dina syskon??

-Oftast, jag menar..tre lillebrorsor kan bli ganska jobbigt ibland ;)


Postat av:

vem e din bästa vän? xD 

-Jag har många typ Annelie, Marielle, Agnes, Elin, Sanna :D

Postat av:

favoritmat? ;P

-Min favoritmat är nog tortillas elles mammas raviolisoppa med chili xD


Postat av:

var i upplands väsby bor du?

-Sydvästra :)


Postat av: Fia

Vilket land som du har varit i tycker du bäst om??

-Det var nog Cypern, på Nausicaa Beach! :D

haha fredrik är där just nu, på exakt samma hotel xD



Postat av: Linnea

vem var ditt första strul?

 -typ en som heter Patrick

 

 

berätta om din första fylla!

-Har ingen, om inte den gången hos agnes när vi fick typ 0,3 % cider och jag började garva arslet av mej räknas ;)

 

 

 

vad är det roligaste du varit med om?

-Oj! svår fråga...

det måste vart någon gång på äggtaket, när vi spydde...eller på någon lektion när man har börjat fnittra och sen kan man inte sluta :D jag har många roliga minnen iaf! :D Eller kanske de roligaste va när jag och marielle spelade in en film om lergubbar....HAHA good times!!!


Postat av:

Vilken låt tyckte du bäst om i går på eurovision? :P

-Det var nog Finland,Island eller Norge, fast Estland, Israel och Azerbaijan va oxå bra :P


Postat av:

har du gjort nåt du ångrar?

-Klart jag har!!!! jag ångrar allt dumt jag sagt och gjort mot mina kompisar tex och sen massa mer men jag kommer inte på nåt speciellt just nu :D


Postat av:

Har du bra självförtroende?

-Förvånande men ja, jag tycker de.....bra eller dåligt?


Postat av:

Gick det bra på matte-provet? ;P

-Skitbra!!!! (tror jag) men det kändes bra, väldigt enkelt var de XD


Postat av:

haru varit tsm me nån under 7:an ? :D

-Nepp...tragiskt ;)


Postat av:

berätta nåt som du har vart med om som är riktigt pinsamt XD

-En gång i 2:an va rektorn på besök. Då sa jag sa jag till mina "bänkkompisar" att jag tyckte han va en bajskorv..Efter ett tag räckte tony (en av dom jag sa det till) upp handen och sa:
-Sara tycker att du är en bajskorv!!

Jag höll på att skämmas ihjäl!!!


Postat av:

Vem gillar du bäst: 
1. Zlatan 
X. Björn 
2. Mr.X

-Mr X såklart!!! älskar dej mest!!!<33333333333



Kommentarer
Postat av: Mr.X

haha tack!! Älskar dig med!!XD <333333333

2009-05-23 @ 18:54:10
Postat av: sara

xD

2009-05-24 @ 12:54:25 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback