fågelskådning... ?

hejhej, idag på no:n skulle vi ut i skogen på fågelskådning :S hah iaf, vi gick runt me wille-the-snille, läraren, och han bad oss lyssna på lite ljud. Han immiterade ljuden och jag dog av garv, haha, ingen rekomendation xD
Iaf sen skulle vi gå 15 min själva men jag behövde gå på toa, så jag gick till skolan igen, de tog 6 min typ och sen 1 min där och sen gick jag 5 min tillbaka... Haha de blev mkt fågelskådning för min del, NOT!! (a) Såg inte en enda fågel på heela lektionen! yes!

Imorrn äre friidrottsdag på vilundavallen! yes! äntligen! typ alla hatar det men jag tkr de e najs xD så jag ska cykla dit me jenny imorrn kl 08.00, tjingeling :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback