Skäms på mej!!!!^^ BENGT!!!!!!!!!!!!!!!

Näe nu får de va nog, haha^^ jag skriver ju ALDRIG nu för tiden!!!!!! Jag har tappat lusten men ge inte upp, det kommer i perioder. Nu ska jag börja skriva mer.....men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, ni kanske kan tipsa mej xD
Jag vet inte ifall ni redan gillar min blogg? Men hursomhelst, vill ni se mer bilder, typ dagens outfit, listor inte vet jag så skriv gärna en komentar eller två vad ni vill ha mer av ^^

Så mkt som jag skrattade idag har jag inte skrattat på länge!!!!!!!!!!!!
Det började på lunchen när jag, melinda, rorro o annelie fick syn på Bengt (han heter verkligen bengt) ^^.
Han e såååååååååååå rolig (värsta tönten) vad han än gör så garvar man ihjäl sej!!!!!! Ni vet i typ starwars, den där melodin typ " dam,dam,dam  dam  dam,dam  dam  dam,dam" iaf hans andra nördiga polare med glasögon sjöng den i matsalen jättehögt o då härmade bengt honom o han ba (med världens pipigaste röst) "pip,pip,pip  pip  pip,pip  pip  pip,pip" vi satt där i typ 40 min o det va som värsta långa komedin att titta på dom o garva, nu har jag lixom träningsvärk!!!
Sen fortsatte vi garva på syslöjden, vi snackade om bengt o robert höll på att göra världens roligaste ljud!!!! Han ba:
-Flitter!  Ni vet när man pratar med sin röst ända längst ner i halsen!!!!!! hohoh va kuuul det va!!!!! xD
Sen när vi slutade gick vi hem. Då stannade marre o jag på en kulle. Våra skuggor va väldigt roliga så vi tog en massa roliga o lite *får ej misstolkas-kort* haha här kommer lite bilder.....
haha, det ser ut som vi, aa ni vet, men inte direkt xD


Hehe, ni vet inte hur kuuul vi hade ^^


Allihopa, vi har only one leg each.....


HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mohahaha.......den här bilden e bäst!!!! hehe xD


Vare första kortet, här hade vi långa ben men solen gick ner, då vart vi korta:'(


jaoii^^


Marielle<3333333333


Jag offrade mej på den hära bilden, smakade som naturskolan.......


De va roligt assåw!!! Pröva de nån dag, tjingeling<33333333333

P.s här e en bild från igår, innan min mobil dampade....


Pusshejj<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback