Rorros najsiga sång

Heh.. jag glömde en sak, idag på so:n så hade vi nutidskrysset. Jag var seriös och kryssade i "rätt svar" men bojobertil (rorro) körde stryktipset! När hon fyllt i alla rutor innan vi hade börjat så började hon sjunga asroligt!!!^^
hon ba:
-nu kan jag chilla, nu kan jag chilla i flera minuter...haha ) , jag o melinda dog av garv hahahh !
När helena hade läst upp alla frågorna sa hon svaren, det bästa av allt var att rorro bara fick 1 RÄTT AV 12!!!!!haha fett sämstig!!!! hohoh
o jag fick mitt sämsta rekord.... 5/12 men rorros resultat ägde ju alla!!!! xD ^^
Och sen håller rorro på att prata med killar från typ' göteborg och en kille från *nånstans* heter typ nils, (vette fan)
men kallas för nisse iaf :D
Och rorro skrev hans namn på en lapp:
Nisse Eriksson
men det såg ut som :
Nisse Grillsson!!!!!! då garvade vi ihjäl oss igen!!!:P

Och nu vill jag bara hälsa att jag tycker att Annelie och Arrdahl är ett perfekt par!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: rosanna

hahahhahahahahahahahhhhhaha(A)

2009-03-04 @ 21:09:47
Postat av: melinda

hahhahha, annelie o arrdal xD och hallå han heter nicklas inte nils :P

2009-03-04 @ 21:45:28 / URL: http://enmelinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback