Nu har klockan ställts om..

Tja!
Nu är kl kvart i tio men den känns som kvart i nio....surt e livet ibland...man kan ju inte gå och lägga sej på ett tag, och det kommer kännas som att vi e i skolan klockan 07.20 ist för 08.20, det e oxå piss......
Och en annan sak som inte e så kul är att det börjar närma sej lottas dödsdag.....10 april kl 10.00.Jag och några till ska dit med typ blommor och kort med mera....ser inte fram emot, fast samtidigt litegrann. Jag har inte gått till hennes grav en enda gång, bara ifall tanken räknas. Jag och elin (i somras) va ute på en jogging-tur och vi sprang förbi kyrkan och tänkte "träffa" henne men då va hennes familj där, det skulle bli lite som:  - Tja! hur e läget? i joggingkläder medans dom stod där i finkläder.....det va hennes födelsedag kom jag på senare.......åååhh... jag saknar henne såååååååååå mkt!!!!!
Nu ska jag försöka sova lite, jag måste vara pigg inför den lååååånga veckan framöver, good bajs <33333
          


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tänk vad snabbt ett år har gott, Jag kan fortfarande inte fatta det :(

2009-03-30 @ 17:24:43 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback