Läs o följ instruktionerna o jag blir lycklig som satan!!(och du med)

Hej allihopa!!!!! Det måste vara rekordmånga inlägg för mig idag!!! Men det e väl bra I hope :D
Iaf registrera dej på sajten där allt e gratis och jag skojar inte!!!^^
På gratismakeup får man presentkort på kicks, h&m eller åhlens helt gratis!!!! Fats det tar ett tag att samla poäng....
Man får 50 poäng från början och när man har minst 400 får man ett presentkort värt 150 kr!!! och när man har 600 poäng får man 250 kr osv...
Man kan värva vänner som jag gör just nu och besöka sidor och svara på undersökningar etc! Så registrera er genom denna länk, för då får du ett medlemsskap och jag får 5 poäng!!!!! Hare gött<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback