hehe

asså min text till förra inlägget försvann!!!!*arg*
iaf om du blir medlem på gratismakeup så får jag massa poäng om du trycker på bilden på förra inlägget!!!!
haha jag e ego!!!! nej men det kostar inget att va medlem och du kan själv samla poäng jättelätt utan ansträngning!!!!
Vissa jobbar järnet för att få lite mer poäng än ifall man gör på det lätta sättet,såhär får man en poäng per dag..
Logga in, svara på dagens fråga, du får en poäng!!!! Efter ett tag har du tillräckligt med poäng för att få ett presentkort på kicks, hm eller åhlens. Hur mkt pengar du får beror på hur många poäng du har... Så nu tkr jag att du ska registrera dej!!!!
tryck på förra inläggets rosa bild :P eller vänta jag lägger till bilden igen (vad osmart jag e xD)
Allt e HELT gratis, tro mej!!!!!!
puss<333

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback